رهامرهام، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

رهام نفس مامان و بابا

خرابی لپ تاپ و پاک شدن همه عکس و فیلمامون

1394/11/28 11:53
نویسنده : م.م
692 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.

مامانی اونقد تنبلی و امروز فردا کردم واسه نوشتن و گذاشتن عکسای این دو ماه اخیر,که بلاخره کارازکار گذشت و در یک اتفاق یهویی و ناخواسته همه اطلاعات روی هاردمون از بین رفت.گریهگریهگریه

خیلی تلاش کردم و به هر دری زدم که بتونم برگردونم فایلامونو ولی نشد که نشد و من موندم با یه دل سوخته و پرازحسرت.غمگین.همه فیلما و عکسای رهام کوچولوم از روز تولدش تا 32 ماهگی همه رفت.خداروشکر که حالا این وبلاگو درست کردم و بعضی عکسارو اینجا به یادگار گذاشتم.

خلاصه که از این دو ماه اخیر عکسی در دسترس نیست.البته چندتایی تو گوشی دارم که بعد از ویرایش میذارمشون حتما.

الان که دارم مینویسم شما 2 سال و 8 ماه و 6 روزه هستید.خیلی شیرین زبون,مهربون,با ادب,باهوش و تو دل برو هستی و البته صدمرتبه ازینا بیشتر شیطون.

خیلی حرف واسه گفتن و نوشتن دارم ولی الان چون کار دارم باید برم .سر فرصت میام و همه چی رو مینویسم.

فعلا بای بای مامانی.

 

پسندها (1)

نظرات (0)