رهامرهام، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

رهام نفس مامان و بابا

21 ماهگی

1393/12/22 11:10
نویسنده : م.م
705 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان ....

میبالم به داشتنت...و برای تک تک ثانیه ها خدا را شاکرم و ازخدا می خواهم

همیشه محافظ خودت و نگاهت باشد...این روزها مال توست رشد کن اندیشه کن گام بردار

بخند بازی کن کودکیت رابساز با همه توانت.......آینده در دستان کوچک توست...عمرم...من

روزهای پر از موفقیت ها ی رنگارنگ تو را میبینم همین نزدیکی هاست... همین حوالی!

  بزرگمرد کوچک خونه ما             ماهه شدنت مبارک

کلی عکس تازه داریم انشالاه در اولین فرصت میام و این پست رو تکمیل میکنم.

 

(برداشت از وبلاگ سایمان جون)

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان طاها و رها
25 اسفند 93 7:43
یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باشد. سالی پر از مهر خداوند باتون آرزومندم
مامان الهام
25 اسفند 93 15:36
سوختن غمهایتان را در آخرین 4شنبه سال آرزو دارم پیشاپیش چهارشنبه سوری مبارک
مامان الهام
25 اسفند 93 15:36
خوشگل خاله 21 ماهگیت مبارک
مامان آنیسا
28 اسفند 93 7:31
عزیزم پیشاپیش سال نو مبارک ایشالا سالی پر از شاید و تندرستی داشته باشی در کنار خانواده