رهامرهام، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

رهام نفس مامان و بابا

چندتا عکس جامونده از 33 ماهگی

1395/1/19 14:35
نویسنده : م.م
587 بازدید
اشتراک گذاری

این چند تا عکس چند وقتیه ویرایش شده مونده بودن تو سیستم. اصلا فرصت نمیشد بیام آپلودشون کنم

خداروشکر بلاخره موفق به این کار شدم.

 

رهام عزیزم شب قبل عید 95

 

 

اینجا با خاله مینا تنهایی رفته بودید شاهگلی

 

 

 

 

 

ما دوتا پسر خاله همیشه پشت همیم ... 

 

 

آخرین چهارشنبه سال 94 محله باباجون

 

 

بارون شدید گرفت و دوییدیم از تو ماشین آتیش بازیارو نگا کردیم

 

 

 

من دیگه پسر بزرگی شدم خودم موهامو سشوار میکشم 

 

 

باز پا تو کفش بزرگترا کرده این شیطونک

 

 

رهام و کمک به خانه تکونی سال 95. داریم شامپو فرش میکشیم

 

 

 

 

این تصویر رو شیلا جون برا رهام درست کرده دستش درد نکنه

 

و نهایتا یک پسر ناز و یک خواب ناز

 

 

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان آنیسا
3 خرداد 95 7:14
ماشالا به رهام جون عزیزم که چقدر ناز شده
مامان گل پسر
20 مرداد 95 12:30
هزارماشالا چقدر آقا شده این گل پسر ناز. ما هم آپ کردیم بهمون سر بزنید