رهامرهام، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

رهام نفس مامان و بابا

ختنه

1392/5/12 14:16
نویسنده : م.م
1,711 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم

روز پنج شنبه 1392/05/10 یه روز خاص برا تو بود....

روز ختنه کردنت روزی که مسلمون واقعی شدی....

پریروز با بابات و مادربزرگ بردیمت و اون دودول کوچولوتو ختنه اش کردیم.البته من موقع عمل پیشت نموندم آخه دلم طاقت نمیاورد واسه همون رفتم بیرون.اما از همون بیرونم صدای گریه هات دلمو ریش ریش میکرد.هی دعا میکردم که زودتر تموم شه و تو هم دیگه گریه نکنی.یه ربع نیم ساعتی طول کشید تا بابایی اومد بیرون و گفت که بیا تو تموم شد.

قربون شکل ماهت برم جوجوی من.

بعدش ازونجا رفتیم خونه مادربزرگت که به کمک اونا بتونم یکی دوساعتی از تو مراقبت کنم و خدای نکرده اتفاقی برات نیفته آخه مامانیت یه کم ترسوئه...خوب دست خودم نیست روت حساسم. میترسیدم بلد نباشم آرومت کنم توهم بیشتر گریه کنی

شکر خدا یکی دو  ساعت بیشتر طول نکشید گریه هات و بعدش تخت گرفتی خوابیدی.شبم برگشتیم خونه خودمون و تا صبح گریه و اذیت نکردی فقط یکی دوبار پاشدی که شیر بخوری.

فدات شم که اینقد خوب و آرومی و تو مواقع سخت هوای مامان رو داری

مامانی انگار از دستمون بدجور عصبانی بودی که اذیتت کردیم ببین با چه اخم و تخمی خوابیده بودی؟تا صبح همین طوری اخمات تو هم بود........

 

انشالاه دیگه هیچ وقت گذرت به دوا و دکتر نیفته مرد کوچک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان محمدطاها
12 مرداد 92 14:30
-- سلام ميشه تو جشنواره تابستانی ني ني وبلاگ به پسر من (محمدطاها) راي بدين: مهلت فقط تا عید سعید فطر میباشد.. به دوستاتون هم اطلاع دهيد فقط با يک پيامک خوشحالش کنيد؛ فقط کافیه کدعکس یعنی عدد 827 را به شماره 20008080200 پيامک کنيد اينم عکسشه که تو وبلاگشه به آدرس زیر: http://bia2.niniweblog.com/ یه سری بزنید... هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم...تا پایان ماه مبارک رمضان فرصت باقیست... باتشکر .::مامان محمدطاها::. --
صادقی
12 مرداد 92 19:13
انشاءالله سلامت و سرحال و زنده باشه


انشالاه
بازم ممنون بهمون سر میزنید
عمه حدیث خوشگله
14 مرداد 92 0:18
آخی عزیـــــــــزم ، به سلامتی ان شاالله دلم برای گل پسری تنگ شده بود با چه اخمی هم خوابیده همیشه سالم باشی قشنگم.
مامان سید عرشیا
15 مرداد 92 23:45
مبارک باشه ختنه کرده پسر نازمون. عزیزم من هنوز پسرمو ختنه نکردم اخه چند تا پزشک و البته همسری اجازه نداد که زود ختنه اش کنم. الان می خوام ختنه کنم نمی دونم چه روشی بهتره ؟ مدرن یا سنتی ؟ میشه کمکم کنی ؟؟ مرسی گلم
الی
16 مرداد 92 13:01
مبارک باشه عزیزم منم برای دعای مامان یه آمین بلند میگم انشالله که همیشه سر حال و شاد باشی