رهامرهام، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

رهام نفس مامان و بابا

10 ماهگی

1393/1/22 22:30
نویسنده : م.م
326 بازدید
اشتراک گذاری

بازم سر ماه شد و ما با هر زحمتی بود خودمون رو به وبلاگ رسوندیم تا تبریک این ماه رو هم به وروجکمون و همه دوستان و آشنایان و خونواده هامون که همیشه بهمون لطف دارن تبریک بگیم.

عید امسال با وجود رهام کنارمون خیلی با سالهای پیش فرق داشت . دیدو بازدیدا،سیزده به در ، 8 امین روز عید که مصادف با سالگرد ازدواجمون بود و خلاصه کل اتفاقات این ماه همراه با نو شدن سال روزای خیلی خوبی برامون رقم زد.حیف که در دسترسی به اینترنت مشکل داریم و زیاد نمیتونستیم بیایم و از ماجراها و شیرین کاریای جدید و بامزه رهام بنویسیم.

اگه بخوام یه خلاصه به کارای جدید رهام تو این ماهی که گذشت اشاره کنم میتونم به تقلید کردن کارایی که میکنیم و اداهایی که درمیاره.عاشق آب بازی کردن،بدون کمک حدود یه دیقه وایسادن،بالا رفتن از مبلا و پایین اومدن از تخت خواب ما بدون کمک و... فعلا همینا یادم میاد.

تا نت قطع نشده همین چند سطر مطلب رو همراه آخرین عکست بذارم ولی قول میدیم به محض وصل شدن نتمون کل ماجراهارو از سیر تا پیاز یادداشت کنیم با کلی عکس جدید.

وروجک مامان 10 ماهه شدنت مبارک عزیزم.انشالاه 110 سال دیگه عمر کنی.

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (8)

مامان علی
23 فروردین 93 23:17
گل پسرمون چه خوشگله....خدا حفظش کنه. ..بووووووووش. .. چشات خوشگل میبینه خاله جونی.مرسی از اومدنتون به وبلاگ ما
حدیث مامان آرش کمانگیر
24 فروردین 93 16:19
سلام رهام جونم ده ماهگیت مبارک عسیسم.انشاا... در کنار بابا و مامانت سال خوب و خوشی رو داشته باشی چشم خاله.شمام از روی آرش جون ببوسید.
الهام مامان سلنا
24 فروردین 93 16:26
رهام جونم 10 ماهگیت مبارک خیلی بهمون لطف میکنید که یادمون هستید.میسییییییی خاله
ساجده
26 فروردین 93 20:08
10 ماهگیت مبارک رهام جونم مرسی خاله جونم.بازم بیای هاااااا
خاله ی آریسا
27 فروردین 93 14:08
سال نو مبارک عزیزم ایشالله همیشه در کنار خانواده شاد و سلامت باشی گلم ازینکه دیر بهتون جواب میدم شرمندم به خدا ممنون که بهمون سر زدید.
الهام مامان سلنا
31 فروردین 93 15:06
خوشبختی یعنی خداوند انقدر عزیزت کند که وجودت آرامبخش دیگران باشد و تو انقدر خوشبختی که خداوند تو را مادر آفرید. روزت مبارک مرسی از نظر و متن خوشگلت خانومی
مامان شایان
3 اردیبهشت 93 0:20
10ماهگیت مبارک گل پسر ممنونم خاله جون مهربون
ajij
4 خرداد 93 16:09
سلام مامان رهام.خوبی عزیزم؟ ماشالله چه پسمل نازي داري خدا حفظش کنه . عزيزم واسه ما منتظرها هم دعا کن. راستي مامانی اگر سوالات پزشکي داشتي تو هر زمينه اي مثل: زنان و زايمان . پوست و مو متخصص کودکان و نوزادان دکتر عمومي دکتر چشم پزشک دندان پزشک متخصص تغذيه و... برو به اين ادرس http://www.madarclub.com/fa/apply/hasti وعضو شو دکتراي اين سايت 24 ساعته پاسخگوي سوالات شما هستن. بعد از ثبت نام در اين سايت از سمت راست بخش تنظيمات منوي پرسش از پزشک رو انتخاب کن و سوالت رو از دکتر مربوطه بپرس. موفق باشي