رهامرهام، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

رهام نفس مامان و بابا

روایت تصویری یک حمام ناب

1393/5/25 20:23
نویسنده : م.م
788 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی فک کردم اگه بزرگترشی دیگه مناسب نباشه عکس بی حجاب ازت بذارم بلاخره پیش دوستای  دختر نی نی وبلاگیت بده دیگه خندونک واسه همین گفتم فرصتو غنیمت بدونم و حالاکه فعلا کوچولوتری یه حموم ببرمت و عکسای خوشگل موشگلتو بذارم.

آماده سازی برای حمام کردن با اسباب بازیا

آب بازی و حین حمام کردن

دسته گلم بعده حمام

 

تو حالت نشسته داره خوابت میگیره...

 

اینم خواب بعده حموم

پسندها (4)

نظرات (11)

مامان و بابا
25 مرداد 93 23:41
سلام رهام جوووووووووووووون من حديث هستم 4 ماه و 4 روز به دنيا اومدم مامان و بابام برام وبلاگ باز كردن اگه بيايي بهم سر بزني خوشحال ميشم اگه نيايي باهات قهر ميشم.... دوستت دارم چشم عزیزم حتما میایم.
مامان دینا
26 مرداد 93 9:10
عافیت باشه رهام جون ابتنی حسابی بهت چسبیده ها اره خاله جون.عاشق آب بازیه رهام
مامان هادی
26 مرداد 93 10:25
به به چه آقا پسر تمیزی آدم دلش میخواد قورت بده این وروجک هارو. منم هی میخوام هادی رو ببرم حموم و عکس هاشو بزارم بعدا دیگه نمیشه به همون دلیل که شما هم گفتی.ولی نمیدونم چرا تنبلیم میاد ازش عکس بگیرم تو حموم. راستی حوله اش هم خیلی نازه تنبلب نکن دیگه مامانی.یه وقت چشم بازمیکنی میبینی دیرشده هااااا
مامان علی
26 مرداد 93 10:57
عافیت باشد عزیزم. .چه ناز حموم میکنه و چه ناز خوابیده. خدا حفظش کنه. ..کتابشم واسش یادگاری نگه دار ممنون خاله که بهمون سرمیزنید.چشم اگه تونستم لاشه های کتابشو نگه میدارم
مامان یاغمور
26 مرداد 93 16:41
اخه فداششم یعنی من عاشق خوابیدم این مدلی بپه هام حتما مامان جون یک اسپند دود کن براش چشم.لطف دارید خاله جون
مامان طاها و رها
26 مرداد 93 22:16
با سلام ممنون از حضورتان، رهام جونو ببوس، با افتخار لینک شدین فدات
مامان روژینا
27 مرداد 93 8:54
وای من عاشق این عکسای تو حمومی هستم ولی خودم تاحالا موفق نشدم از روژینا تو حموم عکس بندازم خیلی خوشگل شده و خوردنی خدا حفظش کنه برات عزیزم اره خانومی تو یک فرصت مناسب حتما عکس بنداز ازش.جالب میشه
ارسطو و مامانش
27 مرداد 93 15:07
چه بامزه شده تو حموووووم. مامانی تو حموم خیلی مواظبش باش. گل پسرو ببوس
ساجده
28 مرداد 93 14:12
عافیت باشی عزیزم مدل خوابیدنشو ببین عزیزممممممممم مرسی
افسانه
28 مرداد 93 21:48
عافیتتتتتتتت باشهههه ممنون خاله
مامان آرتا(گل پسر)
16 شهریور 93 12:28
ای جانم چه جیگر خوردنی شده. چقدر هم ناز خوابیده این وروجک. بخورمت پسر گلی