رهامرهام، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

رهام نفس مامان و بابا

برگشتیم

1392/4/11 13:46
نویسنده : م.م
466 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله ها

من و مامان چندروزی بود رفته بودیم شهرستان خونه مامان بزرگ جونم تا اونجا بیشتر بهمون برسن و زودتر حال مامان و من خوب بشه.واسه همین این چند روزه نبودیم

2روزه که برگشتیم و مامان میخواد بازم از اتفاقایی که این روزا افتاده بنویسه.

خاله جونا عکسامو نگا کنید ببینید تو این چند روز چقد بزرگ شدم........... البته باید به مامان بگم واسم اسپند دود کنه

عکس ها در ادامه مطلب

تو این عکس خاله مینا شال مامان رو سرم کرده تا دختر بشم

البته لحاف تشک دختر خاله ام هستی رو هم انداختن زیرم دیگه همه چیم دخترونه شده

اینجام تازه از حموم در اومدم و خواب حسابی بهم چسبید

همشم که وقتی خوابم ازم عکس گرفتن

بابا از چشمای نازمم عکس بندازید خوب ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمه حدیث خوشگله
11 تیر 92 22:11
ماشاالله به رهام جونم کجا بودی گل پسر!!! دلم برات تنگ شده بود...
مینا
17 تیر 92 19:23
وای رهام خاله جون قربونت برم ماشاالله چه بزرگ شدی خوشکل خاله


آره خاله جون تندتند دارم شیر میخورم تا تپل و بزرگ شم بیام باهات بازی کنم