رهامرهام، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

رهام نفس مامان و بابا

پستونک

1392/4/19 19:10
نویسنده : م.م
468 بازدید
اشتراک گذاری

چندروز پیش همین طوری داشتم باهات بازی میکردم یه لحظه گفتم ببینم پستونک میخوری یا نه واسه همین یه دونه پستونک کوچولوی سیلیکونی که گرفته بودم رو آوردم و گذاشتم دهنت(البته واسه دهنت خیلی بزرگ بود) اولش نمیگرفتی ولی بعدش قول خوردی و فک کردی میخوام شیر بدم بهت چنان محکم میمکیدی که نگو .دو سه دیقه ای همون طور دهنت نگه داشتی

اما بعدش انگار متوجه شدی که کاسه ای زیر نیم کاسه هست واسه همون یه خنده ای کردی و

انداختیش بیرون

.

بعدشم دیگه هرچی کردم نه اون روز نه روزای دیگه پستونک نخوردی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

ماماطهورا
20 تیر 92 14:02
سلام عزيزم ماشاللههههههههههههه چه گل پسري خدا حفظش كنه خيلي نازه راستي به نظر من زياد زورش نكن برا پستونك خوردن پستونك زياد هم خوب نيست
یسنا نفس مامان و بابا
20 تیر 92 20:57
سلام عزیزم.مرسی که اومدی بهمون سر زدی...الهی چه ناناز ژست رقص رو گرفته.از طرف من رهام جونو ببوس.
مینا
20 تیر 92 22:05
خاله قربونت بره رهام ماشاللله چه بزرگ شدی. عوض من رهام رو ببوس زودی بیاین پیشمون دلمون براتون تنگ شده آبجی
مریم
20 تیر 92 22:07
سلام آبجی میترا پسرت دیگه مردی شده برا خودش ها ماشاللله
بابا ناصر
20 تیر 92 22:10
دختر گلم ماشاللله رهام چه تپل مپل شده دلمون براتون تنگ شده


ما هم دلمون تنگ شده براتون.انشالاه در اولین فرصت میایم دیدنتون.مرسی که اومدید به وبلاگمون سر زدید
ن م
21 تیر 92 11:32
الهی دخترخاله چقدر خوشتیپ شده پسرمون هاااااااااااااااا


آره دختر خاله اونقد شیر مامان رو میخورم بایدم تپل بشم.صب تا شب کاری ندارم که جز شیر خوردن و خوابیدن.هههههههه
صادقی
21 تیر 92 13:23
سلام و عرض تبریک به با و مامای گل پسرمان ، آقا رهام . امیدوارم تحت توجهات مهدی (عج) و زیر سایه ی پدر و ماد بزرگ بشود و در تمام مراحل زندگی مزه یخوشبختی را بچشد و مجبات افتخار پدر و مادر و فامیل و کل دوست دارانش بشود . کاردستی زیر را برای وبلاگش درست کرده ام . در قسمت کد های جاوا قرار دهید البته اگر خوشتان آمد . ----------------------- make animated gifs like this at MakeAGif
صادقی
21 تیر 92 13:23
make animated gifs like this at MakeAGif
صادقی
21 تیر 92 13:27
مثل اینکه کد هارا کامل قبول نمیکنه . ایمیل میدهید برایتان میفرستم در ادرس زیر هست اگر تونستی خودت بردار


http://makeagif.com/3hODpw


ممنون شوهرخاله عزیزم.برداشتم و گذاشتم تو وبلاگ . دستتون درد نکنه
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
6 مرداد 92 1:20
سلام یه خواهش دارم میشه بیای به سایتم و بادیدن عکس نی نی شکموی من بهش رای بدی فقط کافیه کد 199 رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنی ممنونت میشم اگه بتونی این کارو برام بکنی و بهم خبر بده تا هم ازت تشکر کنم و هم تعداد رای ها رو داشته باشم اگه تونستی با چند تا سیم کارت بفرستی که خیلی بهتر اگه کاری داشتی منم در خدمتم دوست خوبم فقط بدونتو این شبهای عزیز با این کارت دلمو شاد میکنی