رهامرهام، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

رهام نفس مامان و بابا

آخرین احوالات گل پسر

1392/4/19 19:23
نویسنده : م.م
360 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قندعسلم

مامانی این روزا خیلی شلوغی میکنی و نمیذاری کارامو بکنم تا میذارمت زمین شروع میکنی به گریه با اینکه نه گشنته نه جات کثیفه یا چیزی فقط میخوای پیشت بمونم و بغلت کنم.

اینطوری نمیشه که مامان جان .... پس کی کارای خونه رو بکنه و واسه بابایی غذا درست کنه؟؟؟

پسرکم یه کمی باهام را بیا خوب ....

نگا کن دیروز از بس کلافم کردی بلاخره آوردمت آشپزخونه پیش خودم گذاشتمت رو کابینت.

تا گریه میکردی میدویدم باهات یه کم بحرف میزدم آروم میشدی دوباره یه کم کارمیکردم و یه کم کنارتو وایمیسادم اما دیدم نه اونطوریم خطرناکه ورجه وورجه میکنی میفتی زمین حالا بیا و درستش کن ، همشم که نمیشد حواسم به تو باشه توهم که گریت بلند شد باز مجبور شدم کلا کارو تعطیل کنم بیام به تو برسم ذیگه.اینم عکس همکاری رهام تو توکارای آشپزخونه

اونم چه همکارییییییییی

5 دیقه بیشتر دووم نیاوردی شیطونک

 

موسیقی گوش کردن رهام

وقتی برای اولین بار آهنگ گوشیمو باز کردم و گذاشتم دم گوشت که گوش کنی یه طوری نگا میکردی که انگار چه اتفاقی افتاده

هههههه نترس مامان جون همون دیرین دیرینایی که بابایی تو ماشین باز میکنه و تو خوشت میاد و زود بعد شنیدنشون خوابت میگیره هست که باز کردم برات منتها نزدیک گوشته صداش شاید فرق کرده برات که تعجب کردی...

البته بعد چند دیقه خوشت اومده و داری عکس العمل نشون میدی یا چه عرض کنم والا شایدم واسه خودت داری میرقصی..    

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عمه حدیث خوشگله
26 تیر 92 3:58
ای جانم ، دلم برات تنک شده بود گل پسر رهام جونی، پسر خوبی باش تا مامانی به کاراش برسه دیگه