رهامرهام، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

رهام نفس مامان و بابا

یک ماهگی

1392/4/22 12:56
نویسنده : م.م
1,378 بازدید
اشتراک گذاری

وروجک مامان امروز دقیقا یک ماه از دنیا اومدنت میگذره.قند عسلم تو این مدت خیلی سختی ها کشیدم هم سختی بعد زایمان هم گریه ها و بی قراریها و مریضی هات و رفت آمدهامون به بیمارستان به خاطر زردی که داشتی ووو....

با اینکه اکثر اوقات دست تنها بودم و شرایط سخت بود واسم اما همین که یه بار بغلت میکنم و یه نگا تو چشمات میندازم همه سختی ها فراموشم میشه.

اینو بدون واقعا نفس مامان و بابایی خدا همیشه حافظ و نگهدارت باشه و تورو برا ما نگه داره.

تو این یه ماه حسابی مردی شدی واسه خودت.خداییش پسر خوبی بودی واسم.همین که گریه و بی قراری الکی نداری و شبا خوب میخوابی  خودش خیلیه.

عزیزم این کارت تبریکم آقاصاذقی(شوهرخاله) واست درست کرده دستش درد نکنه.خوب روزی برات فرستاده بلاخره تولد یک ماهگیته دیگه بی مناسبت نبوده.

ایشالاه زوده زود بزرگ شی و بیام مطلب تولد یک سالگیتو بنویسم.الان خوابی یه کم دیگه که بیدار  شدی یه عکس خوشگل از یک ماهگیت میندازم میذارم تو وبلاگت تا یادگاری بمونه.

قربون چشمای نازت فندقم.    

اینم عکسای یک ماهگی رهام جون در ادامه مطلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مینا
23 تیر 92 16:59
وای رهام خاله قربونت بشه چه بزرگ شدی دلمون برات تنگ شده


آخیییییییی
چرا پس ناراحتی خاله جون؟خوب میام دیگه.
تازه اومدیم حالا.نبینم ناراحتیتو خاله جونم
rasta
24 تیر 92 13:45
سلام عزیزم ، واااااااااااااای الاهی من فدای این فندق بشم چقدر نااااااااااااااازه پس تازه زایمان کردی؟ چرا من زودتر تورو پیدا نکرده بودم؟؟؟ میشه بپرسم چه نوع زایمانی کردی؟ و اینکه از کدوم شهری و اسم کوچیکتم اگه بگی ممنون میشم منتظرتم عزیزم ولی پسرتون خیلی گووووووووووووگوووووووولیه عاشقش شدم بوووووووس واسه جفتتون منتظرتونم ، یادت نره
rasta
24 تیر 92 13:53
نگفتی از کجایی؟ چشم حتما رمز رو تلگراف میکنم خاطره ی زایمانت رو هم میخونم ما تو انتخاب نوع زایمان هنوز درگیریم
عمه حدیث خوشگله
26 تیر 92 4:03
ماشاالله ، چقدر زود میگذره.... یک ماهگی ات مباااااااااااااااااارک رهام جونم. ان شاالله که همیشه سالم باشی.
maryam
28 تیر 92 10:49
slm khoda baraton bebakhshe be webe dokhtar kocholo manam biyayd montazeram.....................
مامان سید عرشیا
8 مرداد 92 16:50
سلام چه پسر نازی. من اصلا پیامتو ندیده بودم. شرمنده .خدا را شکر هر دوتاتون سالم هستید. رهام جون هم چه ناز خوابیده . مثل اینکه همه بچه ها برا خواب دو تا دستاشونو بالا می برن. قربونش برم عزیزم. شما هم با افتخار لینک شدی
مامان سيد عرشيا
15 مرداد 92 11:19
ما آپيم. بيا ببين عزيزم. رهام كوچولوي نازو ببوس
محمد
11 بهمن 93 19:01
بروزم بروزم بروزم بروزم با مطلب "پیشرفته ترین گدای دنیا/ عکس" به منم سربزن.