رهامرهام، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

رهام نفس مامان و بابا

تولد بابایی

1392/11/30 19:57
نویسنده : م.م
476 بازدید
اشتراک گذاری

  محمدم دوست دااااااااااااااااااارم

ای تنها دلیل رد کردن هر دلیل و ای تنها بهانه ی آوردن هر بهانه

دیوانه ی مهربانی تؤام….

ای بهترین چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوبتر شد که دنیای من شدی

عزیزترینم توبهترین اتفاق زندگی من هستی و تولدت تولد تمام خوبی هاست پس برای من بمان و بدان که

تو تنها بهانه برای بودنی تمام وجودم رو بهت هدیه میدم تولدت مبارک

 

 

 

همسر عزیزم
همیشه برقرار باش تا بی قرار نباشی
چرا که در تمام لحظه‌های سخت و مشکلات زندگی تو تنها تکیه گاهم هستی
دوستت دارم.

دستانم تشنه دستان تو
شانه هایم تکیه گاه خستگیهایت
به پاکی چشمانت قسم تا ابد با تو میمانم
بی آنکه دغدغه فردا را داشته باشم
چون میدانم فردا بیش از امروز دوستت خواهم داشت
همسرم
سالروز شکفتن گل وجودت را عاشقانه تبریک می‌گویم


رهام خوشگلم

24 آبان یکی از بهترین روزای عمر مامان هست که مطمئنم تو هم بزرگتر شدی این روز رو همیشه به یاد خواهی سپرد چون بابای مهربونت تو این روز دنیا اومدن پس من و رهام یه بار دیگه تولد بابا محمد رو تبریک میگیم بهش

بازم هول هولکی تونستم یه مطلبی بنویسم(خونه مادربزرگیم) انشالاه اگه تونستم از خونه خودمون و با عکس و خاطره تولد باباجون همراه با کادوش آپ میشیم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رها
28 آبان 92 0:16
سلام دوست عزیز من رهامامان مانلی هستم خانمی خوبی؟؟؟ عزیزم وبلاگ نلی عکس خصوصی نداره وگرنه رمزو تقدیم میکردم همرو نی نی سایت حذف میکنه گفتم ی موقع ازم دلگیر نشین خواهش میکنم مامانی از روی مانلی ببوس