رهامرهام، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

رهام نفس مامان و بابا

روز پدر

1392/3/3 21:02
نویسنده : م.م
1,203 بازدید
اشتراک گذاری

 رهام جان امروز جمعه 3 خرداد 92 وروز پدره درسته دیروز کادوی بابایی رو دادیم و تبریکشم گفتیم بهش ولی خوب اگه به تاریخ باشه  اصلش امروزه پس منم از همینجا به بابا محمد روز مردرو تبریک میگم.

 

 

 

بهش میگم محمدم,مرد خونم,مرد رویاهای من,پشت وپناه من,همه ی زندگی من روزت مبارک

عزیزم خودت میدونی عزیزترینی برام

محمدم خودت میدونی یکی از بهترین همسرای دنیا و همچنین بهترین وفداکارترین بابای روی کره ی زمین هستی

من و رهام از همینجا دستای مهربونتو میبوسیم

رهام مادر باید بدونی که بابا محمد برای منو تو هیچ وقت و هیچ روزی از هیچ چیزی کم و کسر نذاشته...

رهام مامان این رو بدون که بابا محمد از هین الان خیلی به فکر آینده ی شما گل پسر هست...

پس مرد فردا های من یادت باشه که انشاالله فردا به هر کجا که رسیدی این رو بدونی که اول به یاری خدا بوده بعد هم به کمک بابا محمدت ...

 

همسر عزیزم

بهـتـــریــنــم

میدونی  رهام رو چقدر دوست دارم ؟!؟

چون پدرش تویی . . .

میدونستی وجود رهام باعث شد بیشتر عاشقت بشم . . .

چون تو پدر رهام هستی

و چه خوب امســـال  روز پدر  واقعا بابا شدی...

همسر عزیزم . . .

مرد زندگی من . . . مرد خوب روزهای خوش و ناخوشی  . . . همراهم

دنیا برای من همین خانه گرمی است که ساخته ای و

همین آرامشی که  وقتی هرسه دور یک سفره می نشینیم (البته رهام تو دل من نشسته). . .

و همین نگاههای آرام تو

میدونستی وقتی نیستی . . .

حسودی ام میشود . . .

به تمام لحظه های نبودنت

برای مردانگی ها . . . همسری ها . . . همدلی هایت . . .

ممنون

برای پدرانه ها . . . همراهی هایت . . .

ممنون عشــــــق من 

ایمان دارم بهترین پدر دنیا هستی و خواهی بود برای رهام ؛

همانطور که بهترینی برای مـــن 

عزیزترینم ؛ دوستت داریم . . .

من و رهام عاشقانه تا دنیا دنیاست . . .

و اما رهامم . . . . . . . 

مرد فرداها...

امروز آرزو کردم  ؛

دعا کردم ؛

ببینم روزی را که تو پدر میشوی 

مرد میشوی . . .

بهترین بابای دنیای فرزندت میشوی 

و من فدای خودت و از بهشت آمده ات میشوم ؛

خدایا برای همین نعمتهایت شکر . . .

شکـــــــــــــــــــــــــــر 

*دوستتون دارم*

" مــــامــــانــــی "

 

همسر عزیزم 

نمی دانم که دانستی دلیل گریه هایم را

 

نمی دانم که حس کردی سکوتم را

 

ولی دانم که می دانی من عاشق بودم و هستم

 

وجود ساده ات بوده که من اینگونه دل بستم

 

عزیزم همیشه عشق من هستی و خواهی بود

 

 

وهمچنین این روز رو به پدر عزیز خودم و پدرشوهر عزیزم تبریک میگم.

بابای خوبم خیلی دوست دارم.سایه ات از سر ما کم مباد

 

 تقدیم به همه پدرای دنیا

در سایه آفتاب پدر
پدر! گرچه خانه ما از آینه نبود؛ اما خسته‏ ترین مهربانی عالم، در آینه چشمان مردانه‏ ات، کودکی‏ هایم را بدرقه کرد، تا امروز به معنای تو برسم.
می‏خواهم بگویم، ببخش اگر پای تک درخت حیاطمان، پنهانی، غصه‏ هایی را خوردی که مال تو نبودند!
ببخش اگر ناخن‏های ضرب‏ دیده ‏ات را ندیدم که لای درهای بسته روزگار، مانده بود و ببخش اگر همیشه، پیش از رسیدن تو، خواب بودم؛ اما امروز، بیدارتر از همیشه، آمده‏ ام تا به جای آویختن بر شانه تو، بوسه بر بلندای پیشانی‏ ات بزنم. سایه‏ ات کم مباد ای پدرم!
آن روزها، سایه‏ ات آن‏قدر بزرگ بود که وقتی می ‏ایستادی، همه چیز را فرا می‏گرفت؛ اما امروز، ضلع شرقی نیمکت‏های غروب، لرزش دستانت را در امتداد عصایی چوبی می‏ریزد.
دلم می‏خواهد به یک‏باره، تمام بغض تو را فریاد کنم. ساعت جیبی‏ ات را که نگاه می‏کنی، یادم می‏آید که وقت غنچه‏ ها تنگ شده؛ درست مثل دل من برای تو.
این، تصادف قشنگی است که امروز در تقویم، کلمات هم‏ معنی، کنار هم چیده شده‏ اند. یعنی در دائرة المعارف عشق، پدر، ترجمه علی علیه ‏السلام است.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)