رهامرهام، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

رهام نفس مامان و بابا

یک ساله شدن وبلاگمون

1393/2/30 13:53
نویسنده : م.م
353 بازدید
اشتراک گذاری

پارسال همین موقع ها بود(دقیقا 29 اردیبهشت92) که حس نویسندگی من گل کرد و شروع به نوشتن وبلاگ آقا رهام کردم.

دلبرکم اونموقع شما هنوز تو دلم بودی مامانی... این اولین پستمون در دومین سال ایجاد وبلاگت هست.

امیدوارم سالهای سال کنارهم روزا و لحظه های شادی رو بگذرونیم و من بتونم تک تک اون خوشی ها رو ثبت کنم تا روزیکه خودت خوندن و نوشتن  یاد بگیری و بیای از خاطرات خودت بنویسی... انشالاه

رهامم،نازکم،مامان و بابا عاشقتن عزیزم،تو همه دنیای مایی،ازخدا میخوام هیچ وقت سایه شو از سر خونواده کوچیک و خوشبختمون کم نکنه...آمین محبتمحبتبوسبوسبوسمحبتمحبت

پسندها (2)

نظرات (5)

زندگی از آ...تا...ی
30 اردیبهشت 93 15:40
سلام مامان نازنین دوست دارید انواع غذاها و شیرینی های ایرانی و خارجی رو یاد بگیرید؟ دوست دارید فرمول انواع ماسک های زیبایی رو یاد بگیرید و تو خونه درست کنید؟ دنبال جدیدترین نکات خانه داری هستید؟ دنبال نقشه های قلاب بافی و درمانهای خانگی می گردید؟دوست دارید برای کوچولو داستانهای قشنگ قشنگ تعریف کنید؟ کاری نداره وبسایت زندگی از آ...تا...ی رو لینک کنید تا همه روزه از مطالب جالب و مفیدش استفاده کنید. به هر موضوعی هم علاقه داشتید تو قسمت نظرات پیشنهاد بذارید تا تیم آ...تا...ی درموردش براتون مطلب بذاره. داستانهای قشنگ خودتون و کوچولوتون رو بدید تا به اسم خودتون یا کوچولو در سایت گذاشته بشه.
زهرا
4 خرداد 93 0:44
سالگرد وبلاگتون مبارک
ساجده
5 خرداد 93 15:48
سالگرد وبلاگت مبارک عزیزممممممممم خاله جون به ماهم سر بزن
صادقی
11 خرداد 93 19:04
شقایق
21 خرداد 93 22:17
آبجی تولد رهام جان مبارک باد سالگرد وبلاگت مبارک قربونت شقایق جون .تولد آبجی تو هم مبارک عزیزم