رهامرهام، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه سن داره

رهام نفس مامان و بابا

1 ساله شدنت مبارک نفس مامان و بابا

1393/3/22 3:13
نویسنده : م.م
315 بازدید
اشتراک گذاری

امروز رو به نام خود رقم زدی رهام نازنین... تولدت مبارک شازده کوچولوی دوست داشتنی..

فرداهایت ستاره باران

((از طرف مامان و بابا))

پسر دوست داشتني ام

روز تولدت بهترين بهانه براي فكر كردن به روزهاي گذشته ي زندگيست ... چه زود و چه زيبا گذشت !! روزي كه به دنيا آمدي هرگز نميدانستي زماني خواهد رسيد كه آرامش بخش روح و روان كساني باشي كه با بودنت دنيا برايشان با ارزش تر و زيباتر است ، تو هدفي ! خود ِ خود ِ هدف ...                                                                               

حس ِ زيبايي كه حضورت به من داد با هيچ زباني قابل بيان نيست ، فقط بايد مادر بود تا اين حس ناب را تجربه كرد. با حضورت در زندگي ام تغييرات زيادي ايجاد شد و اينها همه گامي بود بسوي تكامل و با وجودت بهــــار با همه ي زيبايي هايش را برايم به ارمغان آوردي ، عطر تنت پر است از عطر شكوفه هاي بهاري و من برايت عاشقانه آرزو ميكنم . برايت سلامتي و اوج گرفتن روح و روان و انديشه ، گفتارنيك ، پندار نيك ، انديشه نيك آرزو دارم ، برايت خوشبختي و به كمال لايتناهي رسيدن را آرزو دارم .برایت آرزو دارم آرامش داشته باشی، برایت آرزو دارم آزاد از هر گونه آزار و ضرر باشی. برایت بهترينها را  آرزو دارم عزيزم ..

بهانه ي زندگيم و بزرگترين هدفم

ورق خوردن برگ سبز ديگري از زندگي ات را تبريك ميگم و قهقهه هاي آسماني و آرامش زلال زندگي را برايت آرزو دارم . تقديم به تو شاه پسري كه شكفتن هيچ گلي زيباتر از لبخندت نيست ....

                                                                                                       

پسندها (4)

نظرات (5)

مامان و بابا
22 خرداد 93 8:54
رهام نازم تولدت مبارک انشاالله زیر سایه ی پدر و مادر مهربونت صد سال عمر کنی و به همه ی آرزوهای قشنگت برسی ممنون خاله مهربون
مامان طاها کوچوله
22 خرداد 93 12:23
رهام گل تولدت مبارک
سویل جون
22 خرداد 93 13:44
تولدت مبارککککککککک میسی
ساجده
25 خرداد 93 21:38
تولدت مبارک عزیزممممممم مرسی خاله جونم
مامانی
28 خرداد 93 13:43
تولدش مبارک...ایشالا زیر سایه تون 120 ساله بشه مرسی مامان پرنیان