رهامرهام، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

رهام نفس مامان و بابا

رهام کچل

1393/5/28 18:31
نویسنده : م.م
1,446 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم چی باید بنویسم

فقط اینو بدون که علی رغم مخالف بودن من بابایی بلاخره کارخودشو کرد و به آرزوی خودش که کچل کردن شما بود رسید.عصبانیامان از دست این مردا...چی دیدن آخه تو کچلی بچه ها...

همین دیگه...

عکساتو میذارم ادامه مطلب چون دوست ندارم با قیافه کچلت صفحه اول باشی.اگه واسه یادگاری نگه داشتن نبود اینارم نمیذاشتمخطا

 

اینم راننده کچل

پسندها (7)

نظرات (16)

افسانه
28 مرداد 93 21:45
الهییییی عزیزم مامان رهام ناراحت نباش زودی بلند میشه موهای آقا رهام
مامان یاغمور
28 مرداد 93 22:20
سلام چطور دلت میاد اونطوری بگی خیلی هم با نمک تر شده منم وقتی دخترم اون سن ها بود کچلش کرده بودم آخه بدون مو چه نمکی؟؟لطف کردی خاله
مامان الهام
29 مرداد 93 2:32
ای جونمممممممممممممممممممم عزیزم ناراحت نباش به زودی موهاش بلند میشه ببوسش
مامان هادی
29 مرداد 93 8:25
مامانش رهام جیگری خوشگله.چه با مو چه بی مو.من که عکس های با کلاهشو خیلی دوس داشت.خیلی ناز بودن.انشالا زود موهاش بلند میشه انشالاه.مرسی که اومدی خاله جون
مامان روژینا
29 مرداد 93 9:03
عسییییییییییسمهمینجوری هم کلی خوشگله پسملیمون مامانش میسی خاله
مامان علی
29 مرداد 93 22:43
ای وای....عیب نداره حالا خوبه به رهام جون وچل شدن هم میاد اما من اصلا خوشم نمیاد بچه کچل باشه.آخه یعنی چی.
مامان آنیسا
30 مرداد 93 8:08
ناراحت نباش مامانی خیلی زود دوباره موهاش بلند میشه نه دیگه ناراحتیم تموم شد کاریه که شده
مامان فريده
30 مرداد 93 17:17
آخه عزيزم براي كسراي ما هم چنين اتفاقي افتاد اونم با مخالفت منو اصرار باباش ولي خوبيش اينه كه زود موهاشون بلند ميشه یه ماه دیگه بلندتر میشه؟آخه عروسی خاله شه
ارسطو و مامانش
1 شهریور 93 19:19
آخی.. کچلی هم بهش میاد مامانی. بانمکه. زودی موهاش در میاد عزیزم زود که در نمیاد ولی ممنون از دلگرمی که دادی خاله
ارسطو و مامانش
1 شهریور 93 19:19
¸.•)´ (.•´ *´¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) .;"(¸.•´ (¸.•` (`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´) «`'•.¸.¤ ســـــــلام ، من آپ کردما منتظر حضورت هستم ¤.¸.•'´» .:"(¸.•´ (¸.•` (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸) `'•.¸`'•.¸) ¸.•´ ( `•.¸ `•.¸ ) ¸.•)´ (.•´ `•.¸ `•.¸ ) ¸.•)´ (.•´
حدیث
2 شهریور 93 1:38
عزیز خاله بدون مو هم خوشمله.ولی نمیدونم چرا طول میکشه موهاشون مثل روز اول شه چشماتون خوشگلن خاله.
مامان کیان کوچولو
3 شهریور 93 0:07
ایی جانم عزیزم ما مدتی نبودیم چ بزرگ شده رهام جون ... الهی اخه چرا کچل من نمیفههمم چرا اقایون دلشون میخواد نی نی ها کچل بشن .... خاله جون غصه نخوریا زودی موهات در میاد ... به به بلد شدی لگو بسازی ... افرین برج بساااز اره والا همینو بگو.چشم خاله برج هم میسازم
ارسطو و مامانش( محدثه)
5 شهریور 93 13:51
قربون کچل خوشکل ناز و عسلم برم من ناز شده که مامانی چی بگم آخه خاله جون.امان ازدست بابایی
مامان الهام
9 شهریور 93 1:19
سلام خانومی منتظر پست جدید هستم عزیز دلمو ببوس فدات خاله.اینم پست جدید
ساجده
13 شهریور 93 16:17
وای خاله جون موهات کو ایشالا زودی در میاد
خاله نیر
14 شهریور 93 12:51
الهیییییی فدای بو کچل اوغلااااااان بشم عیب نداره عوضش موهاش بیشتر میشه پرپشت تر میشه نه خاله کوووو تا بلند بشن موهام