رهامرهام، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

رهام نفس مامان و بابا

یک روزبازی و شادی با رهام (پست جامونده)

1393/7/2 10:44
نویسنده : م.م
514 بازدید
اشتراک گذاری

این عکسا مال هفته پیش هست که نمیدونم آفتاب ازکدوم طرف دراومده بود و آقارهام چندساعت به طور پیوسته مامانش رو اذیت نکرد و مشغول ورزش و بازی بود.البته من کنارش بودما و حق جم خوردن نداشتم و باید بروبر نگاش میکردم و هروقت آقاکوچولو دستور میفرمود براش دست و هورا میکردم ولی خوب از آویزون شدن بهم خیلی بهتربود.

پست بعدی از کارای جدید رهام و اتفاقات جدید انشالاه مینویسم.الان زیاد حوصله تایپ ندارم هم خسته ام هم رهام اجازه نمیده.

بریم سراغ اون روز و عکساش

قربون اون لپ های پف کرده ات بشه مامان

این دوتارو درحال ملق بازی شکارکردم

توپ کوچولوت رفته زیر مبل و داری سعی میکنی درش بیاری

این کار رو خیلی دوست داری هروقت فرصت کنی میری روی شیشه دراز میکشی

درحال تعمیر خرابکاری خودشه...

و اینجام بازی تموم شده و مشغول مرتب و تمیزکردن خونه ای

خستگی بعداز چندساعت بازی و تحرک

 

پسندها (4)

نظرات (5)

خاله
11 مهر 93 12:16
دخترم 18ماهه شده بدو بیاااااااااااااااااااااااااا:گل::گل: بله همین الان اومدیم
مامان الهام
12 مهر 93 14:53
ای جونم رهام باهوش و بازیگوش خاله میبوسمت عزیزمممممممممممممم
مامان هادی
16 مهر 93 11:20
رهام گلیییییییی شما با پسر من تله پاتی نداریییییییییییی؟ آخه هر شیطنتی تو بکنی یه مدت بعد همون کارو هادی منم انجام میده.الانم ازم آویزونه و من نقش پسطونک رو ایفا میکنم
بابایی
19 مهر 93 15:15
سلام.رهام جان دلم.حال واحوالت خوبه؟عزیزدل باباومامان امیدوارم 11111ساله بشی واین مطالب روبخونی.ماشا..بزرگ شدی وکم کم باید استینامون روبزنیم بالا برات.ان شا..زودتردامادیت روببینیم.دوست دارم
مامان علی
19 مهر 93 23:39
وای گل پسرمونو..ماشینشو...ای جوووووونم. راستی هیچ نظری ازتون ثبت نشده بود که منم تایید کنم