رهامرهام، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

رهام نفس مامان و بابا

آخرین هفته انتظار

1392/3/15 19:47
نویسنده : م.م
455 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دردونه مامان

بازم اومدم اونم تو آخرین روزای انتظار

رهام جون میدونی چندروز مونده بیای بغلم ؟ فقط 4روز... آره مامانی 4 روز دیگه انشالاه راس راسی کنارمونی.

دوشنبه واسه آخرین بار رفتم دکتر تا حال و احوالت رو چک کنم وخداروشکر اوضاع روبراه و عادی بود.

حالا دیگه شمارش معکوس میکنم تا 20 خرداد از راه برسه البته اگه دکتر قبول کنه و برنامه ها جور دربیان دوس داشتم 22ام که میلاد امام حسین هست بیای  بازم ببینم چی میشه دیگه.

مامانی ساکت رو اماده کردم و لباسا و وسایلاتو گذاشتم تا واسه روز بیمارستان حاضر باشه. زود باش که میخوام لباساتو تنت بکنم و بغلت کنم و اونقد ماچت کنم که بگی کاش زودتر میومدم....

دیروزم رفتم موهامو عمه فرزانت رنگ کرد که اومدی بغلم  نگی مامانم شلخته یا زشته. چشاتو باز کنی ببینی 9 ماه مامان به این خوشگلی مژه رو تو حسرت دیدنت گذاشتی و بعد اومدنت همیشه کنارم باشی و کمتر تنهام بذاری

عزیزم دکتر میگفت حسابی بزرگ شدی و آماده دنیا اومدنی.خداروشکر .

انشالاه صحیح و سالم دنیا بیایی و تموم شه این انتظار .

مامانی الان برم یه کم استراحت کنم جون مامانی یه کم آروم بشین و اینقد لگد نزن بذار یه کم بخوابم بعد بیدار شدنم میام باهات حرف میزنم و لالایی و والعصر و یس میخونم برات توهم هرچه قد دوست داشتی عکس العمل نشون بده... باش مامانی؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

asal
16 خرداد 92 22:59
سلام عزیزم وبت عالیه حالا کوووووووووووو یه کم واستا جا میوفته و چرا وبم اومدی نظر ندادی الان بیا و نظر بده اینم ادرس نظر بدیاااااااااااااااhttp://asaljam.mihanblog.com
asal
16 خرداد 92 23:01
عزیزم لینکم کن اگه کردی بیا وبم بگو منم تورو کنم اما منو با اسم (اموزشکده هنر (عسل)) لینکم کن باشه ؟ کردی منم میکنم


خانومی با همون اسمی که گفتی لینکت کردم
عمه حدیث خوشگله
17 خرداد 92 14:53
ای جااااااااااااااااانم
ان شاالله گل پسرتون رهام جونی زودی بیاد تو بغل مامانش،،، و انقدر مامانش رو منتظر نذاره!!!
منتظرم وقتی به دنیا اومد عکس اش رو بذارین تو وب اش، ببینمش

درپناه خدا باشی مامانی رهام جون


سلام عزیزم
ممنون به وبمون نگاه میکنید
حتما عکشو میذارم همون روز اول به باباییش میگم عکسشو بذاره تو وبلاگ