رهامرهام، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

رهام نفس مامان و بابا

بدون عنوان

1393/10/9 18:20
نویسنده : م.م
1,098 بازدید
اشتراک گذاری

رهامم،پسرکم،عزیزکم،دردونه مامان اومدم برات بنویسم.بنویسم که چقد دوست دارم،چقد نازی،چقد دوست داشتنی هستی وچقدر خدا من وبابایی رو دوست داشته و قابل دونسته و تورو بهمون داده.انشالاه خودشم همیشه پشت و پناهت باشه.

مرد کوچولوی خونه من تو درست همون بچه ای هستی که همیشه آرزوشو داشتم.باهوش و پرجنب وجوش و خنده رو و حرف گوش کن و مودب وشیطون بلاخندونک.حالا میگی مامانی امروز چش شده همش ازم تعریف میکنه.خوب واقعا عاشقتم گلکم که تعریف میکنم.ولی راستشم بخوای ازیه طرفم به خاطر بدحال بودنت تواین 2 روزه احساساتی ترشدم.نمیدونم از دندون تازه هس یا چیز دیگه 2 روزه اسهال شدی و دلم برات کبابه.ازصبح 2-3 بار اشکمو درآوردی همچین بیحال و معصوم میای تو بغلم آروم میگیری و شیرمیخوری که ناخوداگاه چشمام پرازاشک میشه.وای که چه حس قشنگ وشیرینیه مادربودن.محبت.همش باخودم و خدا میگفتم اون مادراییکه بچه مریض دارن چی میکشن.خدا هیچ پدرومادری رو تو اون حالت نذاره.خیلی سخته.خدای مهربون همه بچه های مریض رو شفا بده.رهامم تو هم زوده زود خوب شو که خونه بدون سروصدا و شیطونیای تو خیلی بی صفاست.

همین دیگه...

هفته پیش چندتا عکس توخونه مامان جون گرفته بودم که یادم رفته بود بذارم.بریم ادامه

 

 

شیطنتات تو خونه باباجون

اخه تقصیرمامان جونم هست دیگه چرا خودکار میدید دست این وروجک که...

بله بایدم بخندی... چشم باباجونو دور دیدی که داری خرابکاری میکنی دیگه آره...؟

اینجا داری گریه میکنی تا بذاریم بری درودیوارو بنویسی باز.

واما اشتیاق و تقلیدت ازمامان جون برا نمازخوندن

خندهخندهخنده

قبول باشه مامانی

 

 

پسندها (5)

نظرات (6)

مامان علی
10 دی 93 0:27
پسر خوب نمازت قبول باشه...خاله جون دیگه گلها رو نکن.فدات بشم که باهوشی..چرا مریض شدی رهام جوووونم.عاشق اون خنده هاتم... راستی مامان رهام توی پیام خصوصی اسم کوچیکتو واسم بزار...
مامان روژینا
10 دی 93 9:17
آخی عزیز دلمواقعا بچه ها واسه در آوردن دندون خیلی اذیت میشنخیلی مراقبش باشامیدوارم همه بچه ها همیشه تنشون سالم باشه و هیچ بچه ای مریض نشه که مریضی بچه ها بزرگترا رو از زندگی ساقط میکنهخدا برات حفظش کنه عزیزمنمازتم قبول باشه خاله جونم
مامان هادی
10 دی 93 11:05
عزیزمــــــــــــ رهام خوردنی و بلا مامانی دیگه بهمون سر نمیزنین؟
مامان آنیسا
10 دی 93 17:12
خدا حفظش کنه این آقا رهام خوشکلو
زهرا مامان شایان
14 دی 93 0:55
سلام عزیزم.انشالله زودی گل پسر خوب شه.ادم میگه کاش من مریض بشم ولی بچم سالم باشه. ای جونم شایانم دقیقا همینطوری نماز میخونهدوستون دارم.بوس مام دوستون داریم خاله
محدثه، مامان ارسطو
22 دی 93 21:36
آخ قربون نماز خوندت و نقاشی کشیدنت تو هم مثل ارسطوی من همه جا رو با خودکار خط خطی میکنی جیگر؟؟ آره خاله,خونه مادربزرگمونه واسه همین درودیوارارو خط خطی میکنم مامانمم چیزی نمیگه