رهامرهام، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

رهام نفس مامان و بابا

فندق بابا

1392/3/21 23:18
نویسنده : م.م
352 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگی بابایی.آره این باربابامینویسه!

(ان شا...)امشب آخرین شب انتظاره واسه ورودحضرت عالی به این دنیاست.برات ازخداخواستم سالم به دنیا بیای.

فرداتولد امام حسین (ع)هم هست.بابااین مدت خیلی دلتنگت بوده.دوست دارم زودتراون چشمای مهربونت روببینم.

وقتی توقفس!بودی باصداوبوس من بیدار می شدی وتکون می خوردی.میدونم توهم عین من دوست داری بیای ببینمت.

خیلی دوست دارم رهامم.الان خیلی نمی تونم بنویسم!آخه ازخوشحالی کم مونده گریه کنم!

ان شاا...فرداحضوری خدمت میرسم.(بابامحمد)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

یه بابا
23 مرداد 92 12:03
elahi khoda fandoghetono baraton hefz koneh. alizda ovjoozda sakhliyasiz ye baba
جوجوبانو
3 شهریور 92 20:39
سلام. از اول وبلاگت رو دارم میخونم. چقدر با احساس بود این نوشته بابای آقا رهام. خدا حفظش کنه نی نی تون رو ماشالله همه چی سیسمونیس با سلیقه چیده شده بود و عالی بود ترکیب رنگیش