رهامرهام، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

رهام نفس مامان و بابا

روز اومدنت

1392/3/22 5:51
نویسنده : م.م
449 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرکم.صبحت به خیر

دیروز خیلی سرم شلوغ شد نتونستم بیام . الان که برات مینویسم ساعت 5.5 صبحه شب رو نتونستم خوب خوابم بس که فکروخیال اومدنتو کردم و البته یه ذره هم استرس عمل.الانم گفتم بیام آخرین مطلب قبل تولدت رو بذارم

عزیزدلم انشالاه تا یه ساعت دیگه راه میفتیم به طرف بیمارستان از همون تو با اون دل پاک و سادت واسه همه خاله هایی که آرزو دارن مامان شن دعا کن که همه هرچه زودتر نی نی دار شن.

حرف خاص دیگه ای ندارم قندعسل مامان انشالاه تا یکی دوساعت دیگه میای صحیح و سالم میای بغلم

دیگه برم حاضر شم که با مادربزرگات(مامان من و بابایی)  و بابایی بریم بیمارستان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عمه حدیث خوشگله
22 خرداد 92 13:22
به سلامتی ان شاالله منتظریم گل پسر و ببینیم.
الی
25 خرداد 92 21:16
سلام عزیزمًٌٍ
انشالله که به سلامتی رهامت رو بغلت گرفتی
چشماتون روشن
انشالله همیشه سایه بابا و مامان مهربونش بالا سرش باشه

به رهام بگو خاله هاشرو هم دعا کنه


خاله جون مرسی بهمون سر زدی
همون روز زایمان واستون دعا کردم
یسنا نفس مامان و بابا
31 خرداد 92 10:30
سلام عزیزم.قدم نو رسیده مبارک.وای وقتی اومدم وبلاگتو و دیدم نی نی خوشملتون به دنیا اومده خیلی خوشحال شدم.خدا حفظش کنه عزیزم. امیدوارم همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشید گلم.رهام جونمو از طرف من ببوسش.البته دستاشو ماچ کن. منم لینکت کردم عزیزم.