رهامرهام، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

رهام نفس مامان و بابا

رهام 1.5 ساله شد

1393/9/24 18:33
نویسنده : م.م
423 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به قندعسل خودم

1.5 ساله شدنت مبارک عزیزکم.البته 2 روز دیر اومدم سر وبلاگت براهمین معذرت میخوام.کلی ماجرا و خبر جدید و نانوشته دارم که به علت طولانی بودن تو پست بعدی میذارم.

3تا عکس از 18 ماهگی

قربون شکل ماهت بشه مامان...امروز واکسن 18 ماهگیتو زدیم قدووزنتم خانوم بهداشته نگاکرد وگفت نرماله.قدت 82 وزنت11 و دورسرت 48 بود. خیلیییی بی حال و حوصله ای.الان که دارم مینویسم 6 بعدازظهره و کنارم دراز کشیدی و معلومه که پات خیلی درد میکنه چون اصلا نمیتونی سرپا وایسی و بدوبدو بکنی.خداروشکر تااین لحظه تبت شدید نبوده و با استامینوفن کنترلش کردیم.شبم بابایی شیفته و من باید تنهایی مواظبت باشم ازینکه نمیتونی راه بری و بازی کنی دلم برات میسوزه دعا میکنم زودخوب شی وبیشترازین اذیت نشی گلم.این عکسو همین الان ازت گرفتم که درازکش مشغول بازی بودی


 

پسندها (5)

نظرات (8)

محدثه، مامان ارسطو
24 آذر 93 23:21
عکساشو خودش حرف ندارن بوس بوس من واقعا شرمندتونم.که نظر نمیتونم بذارم
مامان علی
25 آذر 93 11:46
سلام.یک و نیم سالگی مبارک.خدا رو شکر که قد و وزنش نرمال. .الهی قربونش بشم. مواظب خودت باش0 فدات.شمام همین طور
مامان روژینا
25 آذر 93 13:39
1/5 سالگیت مبارک عزیز خالهایشالا به سلامتی و سازگار بشه به تنت خاله جونمنگران نباش مامانی زود زود خوب میشهببوسش برام ممنون شمام روژینو ببوسید
مامان هادی
25 آذر 93 16:19
1/5 سالگیت مبارک عزیز خاله.رهام جونم انشالا که زود خوب بشی. بالاخره از دست این واکسن ها راحت شدی تا 6 سالگی اره دیگه تاچندسال واکسن بی واکسن.فرداش خوب شدم خاله.مرسییی
زهرا مامان شایان
27 آذر 93 0:17
سلام.18ماهگیت مبارک عزیرم خصوصی داری مامانی خیلی لطف کردی عزیزم.
زهرا مامان شایان
27 آذر 93 0:22
سلام.عزیزم شایانم چند کلمه بیشتر نمیگه.بابا مامان به به نیست دردر و صدای 2تا حیوون و بلده.همین.ولی نگران نباش.چون من تو اقوام بچه زیاد داریم.تقریبا همشون همینن.یعنی هستند بچه هایی که 1سال از شایان بزرگترن و تازه شروع کردن کلمه میگن.به موقع همه چیز یاد میگیرن.ولی ما مادرا زود نگران میشیم
مامان آنیسا
27 آذر 93 7:03
18 ماهگیت مبارک عزیزم
مامان الهام
27 آذر 93 15:30
عزیزم 1/5 سالگیت مبارک انشاالله همیشه شاد و سلامت باشی ممنون خاله جون.