رهامرهام، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

رهام نفس مامان و بابا

آخرین پست در آخرین لحظات سال 93

1394/1/1 1:38
نویسنده : م.م
1,233 بازدید
اشتراک گذاری

یه دور دیگه هم دور خورشید زدیم
یه سری پیاده شدنو یه سری سوار
نمیدونم چند دور دیگه مونده
اما امیدوارم این دور به همه خوش بگذره!! اميدوارم امسال سالي باشه واست پر از شادي
پر از هيجان،
پر از خنده هاي بلند،
پر از گريه هاي از سر شوق،
پر از آخ جون گفتن و هورا کشیدن
پر از بودن با كسايي كه دلت ميخواد.
پر از دوست داشتن و دوست داشته شدن.
پر از عكس هاي يهويي

پر از لباس هاي رنگي رنگي

پر از دوست دارم هايي كه انتظارشو نداري
پر از بغل كردن عزيز ترينات
پر از تلفن هاي غير منتظره
پر از سفر هاي دسته جمعي
پر از مهربون تر شدن
پر از عيدي
پر از هواي خوب
پر از امروز چه خوشگل شدي☺
پر از تجربه هاي جديد
پر از آهنگهايي كه باهاش خاطره داري
پر از دوستاي قديمي
پر از. عشق
و پر از لحظه هاي قشنگ و يواشكي.،...اميدوارم امسال از همه چيزهايي كه دوست داري پر باشه...پیشاپیش عیدتون مبارک

دقیقا نیم ساعت مونده به تحویل سال جدید و آقارهام کوچولوی ما تو خواب ناز تشریف دارن.مامانی تو سال جدید بهترین ها رو برات آرزو میکنم و امیدوارم سالم و سلامت باشی.چون الان که دارم مینویسم شما بدجوری مریضی.انشالاه که تو همین دقایق آخر سال مریضی رو بذاری تو سال 93 واز فردا خوب و سرحال و شاداب بشی.

من و بابایی نشستیم و منتظریم سال تحویل بشه دلم نمیاد بیدارت کنم فقط اومدم از همین جا سال نو رو به تو عمر و زندگی و داروندار مامان و بابایی تبریک بگم وبرم.

انشالاه سال 94 پر از روزها و اتفاقات خوب و خوش کنار تو برامون باشه.

قربون شکل ماهت عزیزکم مامان فدای اون خنده های قشنگ و شیرینت بشه زود خوب شو.دوست داریم نفس

 

 

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان هادی
1 فروردین 94 17:03
سلام سال نوتون مبارک انشالا 120 سال کنار هم شاد و سلامت زندگی کنین خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جاى دارند؛ آنان شایسته محبتند و یادشان مایه ى آرامش جان، در این لحظه هاى پایانى سال عزت و غرور شان التیام و اعتلا و سلامت و شاد بدارشان. سال نو مبارک
مامان هادی
1 فروردین 94 17:04
این عید به نور فاطمیه زیباست روزیه تمام سال من با زهراست با بردن نام فاطمه فهمیدم سالی که نکوست از بهارش پیداست در پناه مهدی فاطمه باشید. ممنون مامان هادی کوچولوی وروجک.خوشحالمون میکنی
بابای رهام
3 فروردین 94 0:21
سلام عزیزدل بابا.سلام به روی قشنگ ترازماهت.سال نومبارک گل پسروشیرمرد بابا.دعامیکنم ونذرمیکنم زود خوب بشی وسالمترازهمیشه باشی.دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت داااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارم عزیزم.
❤مهسا مامان سایمان❤
7 فروردین 94 16:01
آرزو دارم سالي که پيش رو دارين........ آغاز روزايي باشد که آرزو دارين ........ لحظه هاتون زعفروني ، نيلوفرگونه و قشنگ همچنین عزیزم.مرسی از اینکه بهمون سر میزنید
محدثه، مامان ارسطو
11 فروردین 94 16:06
و بر آمد بهاری دیگر مست و زیبا و فریبا ، چون دوست سبدی پیدا کن ، پر کن از سوسن و سنبل که نکوست همره باد بهاری بفرست : پیک نوروزی و شادی بر دوست لطف داری مامان ارسطو ناناز... همچنان با وبلاگ شما مشکل داریم ماااااااااا.